STEL TJEJ

Alltså tror på riktigt att jag tagit mig igenom de segaste fyra timmarna någonsin. Ni vet ju att en jobbdag kan kännas seg osv men idag vet jag inte vad det var, höll ändå på med någonting nästan hela tiden och ändå kändes det som att klockan typ hade stannat? Efter 2 timmar kändes som typ 5) trodde jag på riktigt att det var något fel på min mobil, så va tvungen att kolla både i personal rummet och på kassan om det verkligen stämde haha. Och inte nog med att tiden gick segt, har sån galet jobbig träningsvärk i hela kroppen. Körde ju som sagt ett ryggpass och triceps i torsdags och körde marklyft som iprincip är den jobbigaste övningen man kan göra så har haft så jäkla ont i både rygg, baksida lår och triceps sen i fredags när jag vaknade och sen blev det ju biceps och bröst med älskling igår så har svin ont i båda de muskelgrupperna också så a, är typ orörlig. Så det var ju jäkligt roligt att hålla på att ta upp varor/böja sig osv på jobbet.. Jag gick typ av. Men nu ska vi inte tänka mer på detta utan nu är jag och min stela kropp ledig så det känns jävligt gött :D / glad tjej

Kommentarer
Postat av: Stina

Men jag kände exakt samma sak idag! Från 12-14 gick helt galet långsamt så ja fick panik även om ja hade massor med kunder hela tiden men de kändes som att nåt va fel haha!

Svar: Haha va sjukt.. Tiden kanske gick långsammare på riktigt? Haha :O
Sandra Olsson

2013-08-11 @ 02:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0