28 DECEMBER 2010

Heej! Sov ganska länge idag samt varit hos frissan så blivit lite dålig uppdatering här måste jag erkänna! Tänkte berätta lite om dagarna som varit. Juldagen jobbade jag på back up event och stod UTE och dela flyers, så jävla kallt. Sen på kvällen var jag, Sanny och hans familj hemma hos Tommy och hans mamma och åt middag, det var jätte mysigt och god mat så en lyckad kväll! Sen drog vi förbi Leyla en stund som fyllde år, men jag och Sanny följde inte med ut eftersom att jag skulle jobba dagen efter, men flyers grejen igen.

Igår var jag i stan med söta Tessan, jätte länge sen vi sågs så det var kul, tänkte fynda lite på mellandags rean men som vanligt vare mest skit och alla fina grejer var vanligt pris, fett sämst. Sen på kvällen var iaf jag, pappa och Sanny ute och åt på olerys och kolla på arsenal - chelsa (stavas det så?). Otroligt intressant måste jag säga. Hade ju tippat 3 - 1 till arsenal så man drog ju in några löök (naaaat). Nu ska jag snart och och shoppa med Sanny, ha en bra kväll! PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Linnea- ebbas mamma

Jo, men jag trivs så bra på jobbet så det är ganska lugnt iaf:)

2010-12-28 @ 18:04:37
URL: http://linneagranstom.blogg.se/
Postat av: Jossan

Chelsea ;)

2010-12-29 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0