29 DECEMBER 2010

Tänkte börja med att lägga in en dagens outfit:



Tänkte det var ju trots allt 15 grader ute, men den blev det ju rätt kallt när jag kom ut så det måste typ varit 15 minus? :S aja så drog på mig kavajen så vare klart och lite mer fashion också!



Har iaf varit i nacka och barkarby idag med älskling och shoppat. Det var ett jäkla gnäll om att det var jobbigt att gå i affärer ;) Nu dricker jag en 7,0a alkis som man är. Sen kommer Melissa, Soffan och Thilda hit + 20 kompisar till Thilda (Ja mamma vi ska ha årets party här;) nejdå) Men nu ska jag sluta här. Puss! 

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHAH vadfan, är det oscar som är i farten?

2010-12-30 @ 15:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0