ÅRS LISTA

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massa grejer!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Japp, att inte äta godis på ett år (ett under att jag klarade det)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5.Vilka länder besökte du?
Thailand, Turkiet
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?

En bil vore inte helt fel

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Min pojkvän, kostade bara 10 kronor liksom och jag är hur lycklig som helst! Nejdå skämt osido vet faktiskt inte.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hm utlandsresor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Gud ja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
David guetta - getting over you + 100 andra (orkar inte skriva fler)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Bajsat
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Kissat
18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen
19. Blev du kär i år?
Ja, i världens bästa kille
20. Favoritprogram på TV?
Desperate housewifes
21. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon
22. Största musikaliska upptäckten?
Betoven
23. Något du önskade dig och fick i födelsedagspresent?
Ja
24. Något du önskade dig men inte fick?
Ja
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Kommer inte ihåg haha eller jo hade körlektion tror jag
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det väl
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Punk, hårdrock, emo
28. Vad fick dig att må bra?
Frukt
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Obama eller Mikael persbrant kanske, svårt val där!
30. Vem saknade du?
Hemlis
31. De bästa nya människorna du träffade? 
Min pojkvän och alla därtill :)
Finns många men 4/6 och 21/10 :)
8. Vad var din största framgång 2010?

Bra fråga

9. Största misstaget?
Inget jag kan skriva här
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp
11. Bästa köpet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0