DAGENS GODA GÄRNING!



Jahopp då var man blodgivare då. Dagens god gärning måste jag säga. Var så jävla nervös innan satt och sökte på "ge blod, farligt?", "konsekvenser av att ge blod", "ge blod, DÖ?" typ, hittade att man tydligen kunde svimma första gången och det gjorde ju inte direkt saken bättre plus att alla säger att man blir jätte yr. Så påvägen dit kände jag mig jätte snurrig, snacka om att inbilla sig. Sen när jag kom dit var det inte alls farligt, det gjorde inte ont, jag svimmade inte och jag blev inte yr, haha! Sen fick jag en trisslott (dock utan vinst, dåligt alltså!) och en chocklad ask.

Idag ska jag åka till kista med älskling, känns som att vi hänger där hela tiden :P Med tanke på att jag har 27 kronor på kontot så blire inte så mycket shopping för min del haha, men tror älskling skulle köpa julklappar. Men nu ska jag gå och fixa mig, ser seriöst ut som ett vrak. Hörs ikväll kanske, puss!


Kommentarer
Postat av: mickis

sv: Ja, älskar att man kan sätta på berlocker när man vill :) Man kan sätta på efter olika saker som sker i livet. Vilken kedja har du? Tunna, Medium eller Tjocka`?

2010-12-20 @ 16:44:04
URL: http://wonderwomans.blogg.se/
Postat av: Stina

va snällt av dig du, hur mycket blod tar dom?

2010-12-20 @ 19:54:11
URL: http://cakegeneralen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0