DEPPMODE

Å to the N to the G to the E to the S to the T. Förjävligt. Hemskt. Sjukt deprimerande. Gå i ide. Yes denna känsla kan beskrivas i många former. Vilken känsla? Känslan av frustration att för ett år sedan satt jag på planet vid den här tiden påväg till Thailand och hade hela resan framför mig! Jag hade inte en jävla aning om vad som skulle hända, det enda jag visste var att jag skulle bort från det här kalla skit landet. Förstå mig rätt jag gillar Sverige, men den här kylan, människorna just nu, snälla nån vem fan spränger sig själv i gamla stan? Det säger väl fan allt. Imorgon ska jag gå och köpa en trisslott och vinna lite pengar så jag kan åka tillbaka dit med älskling typ i helgen, eller förresten vill vara hemma på julen så drar typ den 28. Peeerfa! Förövrigt så har jag fördrivit denna kväll genom att jobba på ica, WHIII riktigt glädje vrål det där alltså, kunde inte bli bättre. Finns ju inget roligare än att jobba på ica liksom, eller?

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

kram<3

sov sött <3

2010-12-16 @ 22:27:05
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: nadjamelzen

gutt!ska snart sova :)

2010-12-16 @ 22:56:40
URL: http://nudjjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0