JAG SKA TA HAN, TA HAN TA HAN TA HAN



Godmorgon! Eller typ godkväll, sitter fortfarande i morgonrock. Gårdagen blev sjukt lyckad och idag mår man som man förtjänar, eller iaf sanny, jag är fan pigg alltså, skulle kunna springa midnattsloppet, nog om det. Igår så mötte jag upp älskling på söder så gick vi och åt på sonjas grek, riktigt god mat och mysig restaurang. Så dit måste ni gå ifall ni inte varit där!




(ja det ser ut som att jag precis släppt mig)



Sen vid halv 9 tog vi taxi till lion bar på odenplan, där tommy, logärd, stenberg och fredrik var och sen kom fillepille, det roliga var att sanny hade inte en aning om vad vi skulle göra och att hans kompisar skulle vara där, så det var kul. Vi chillade där ett tag, drack osv sen drog vi vidare till lobby. Träffade på massa gamla vänner också, vala, mhedi, gunn och otto bla, så det var kul!
















(jag tog taxi till lobby, filles rygg)











Vi drog hem rätt tidigt från lobby typ runt 3, sanny fick äntligen åka taxi, till donken. Sen somnade han med hamburgaren i handen i min säng, haha så jävla söt! Fetto som jag är utnyttjade jag situationen och åt upp den! Men nu måste jag fixa mig, ska nämligen ut och äta med Sanny och hans familj ikväll! PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Fille

hahaha nu e du också skyldig sanny en hamburgare xD

2010-12-13 @ 15:18:44
Postat av: sandra

haha jaaaaa :D

2010-12-13 @ 15:29:18
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0