LÖRDAG

Heeeej! Däckade igår när jag kom hem till älskling, var så jävla trött. Det var sista dagen på båten, tråkigt men ändå skönt att ha jobbat klart, kommer ju träffa alla som jag jobbat med ändå! Bästa igår var när diskpojken (mohaha fint smeknamn) skvätte vatten på först Lovisa dagen innan sen mig igår. Lovisa blev lack och tog vattenslangen och seriöst nu sprutade ner hela honom, SÅ JÄVLA RÄTT!! Fyfan vad jag garvade.

Idag ska Sannypannybanny på julbord så jag ska hänga hos pappa ikväll, saknar honom så det ska bli trevligt! Fast jag måste erkänna att jag är lite party sugen, men eftersom att jag ska hämta Sanny sen kan jag inte ens dricka ett ynka glas vin till maten, livet är hårt! Får dricka massa monster sen istället så jag håller mig vaken (har ju ställt om mig som fan så jag är faktiskt trött på kvällen nu för tiden). Men nu ska jag åka snart, ha en great kväll!

Kommentarer
Postat av: A.C

samma här.. har nyss handlat med pappa... nu snöar dt igen:s asch~~

2010-12-18 @ 17:48:48
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ny tävling! Vinn ett kitt från body shop, allt du behöver göra är att kommmentera att du är med :)



Lycka till /natalie.se

2010-12-18 @ 23:25:28
URL: http://natalies.se
Postat av: GUEVACCI

Härligt, inte mkt :) plugga lite antar jag ^^ haft en bra helg hittils? =)

2010-12-19 @ 17:03:30
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0