GODMORGON!

 
(Jag ungefär 2 veckor efter thailand, det var tider det!)

Idag är det fredag :D fast det spelar ändå ingen roll för mig med tanke på att jag jobbar hela kvällen samt dubbel pass imorgon. Ska ju dit och jobba första gången idag, grejen är jag hatar i början på ett jobb när man inte fått in rutinerna och måste fråga om typ allt eftersom att man inte kan någonting, det suger! På tal om mitt jobb, man ska tydligen ha årets fulaste kjol samt en röd skjorta och svart skor, vilket jag inte har?? Så måste gå till ringen och köpa ett par innan jag börjar. Sen kommer vi till det värsta, man ska stå med en walkie talkie, dem i köket har också en så ska man ba: "sandra på bord fyra, julskinkan är slut" HAHAH så jävla mobbat, aja det lär ju ändå bara vara pansisar som åker på den där båten, eller? .. Men nu måste jag skynda mig lite, ska äta lunch med mamma samt hinna köpa skohelvettet, ha en bra fredag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0