WORK

Kom till jobbet och gissa vad jag fick göra? Stryka 100 dukar + damsuga hela båten typ. Haha fast det var ändå chill om man jämför med att springa upp och ner för trappor med julmat, det var jävligt chill om jag tänker efter. Fast skulle inte direkt villja göra det hela tiden, lite långtråkig att stå i sin ensamhet och stryka dukar. Försökte ta lite bilder men min mobilkamera är inte den bästa om man säger så, men det får duga:


Lovisa, väldigt fin bild, väldigt mörk, väldigt bra kamera


Fettet runt om är extra smaskigt, not


En del av julbordet, mumsi


Ja jag tog mig några shotar medans jag strök ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så gott med julmat!

2010-12-01 @ 07:01:50
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0