26 APRIL 2011

Började dagen med en springrunda, ska bli en vana nu! Kom hem, åt frukost, sökte lite jobb, möblerade om i mitt rum. Sen begav jag mig till ringen och mötte upp Amanda, köpte denna bikini:




Köpte även en svart underder del men känndes lite onödigt att fota den men nu vet ni. Men nu kommer det bästa, Amanda stod och provade skor så jag i brist på annat tog en jacka och provade den, skit snygg. Med tanke på min ekonomiska situation så kanske en jacka inte är det viktigaste att köpa just nu, men så kollade jag på prislappen, 149:- naaajs, trodde typ den skulle kosta 400 kanske, sen kollar jag på dem andra som hänger där och de står att alla kostar 299:- Nåväl, jag går till kassan och när jag ska betala hon ba: Hmm billigt för en sån här jacka, bara 149 kronor, aja. Såå fett najs va halva priset bara för att någon märkt fel typ men ibland måste man ju faktiskt ha lite tur (: PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0