ANN AHL

Hejsvejs!
Tänkte skriva lite snabbt om helgen, i fredags var jag och älskling på påsk middag hemma hos min farmor, det var trevligt! Efter det åkte vi hem till honom och så kom Fille, Stenberg och Tommie hit. Vi drack lite (inte Tommie dårå), spelade kort och lyssnade på musik bara och jag badade haha. Det var trevligt iaf. Igår vare lugnare var ute och solade med älskling och Tommie på dagen och sen på kvällen hade vi bara filmkväll. Vi började se på en film som hette psalm 21 ooch det var så sjukt jävla läskig att jag inte ens vågade se klart den. T.o.m älskling var rädd ;) Nä men vi kanske ska se klart den ikväll om vi vågar. Nu ska vi iaf iväg och träna sen hälsa på Melissa på BB som äntligen har fått sin bebis, åhhhh ska bli så himla kul att få träffa honom!! Men nu måste jag kila, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0