GÄSTINLÄGG FRÅN KUNGEN

tja tja bloggen
Har precis satt på ägaren av denna blogg och kan bara säga att de var awesome, bra start på dagen. Hon som blev påsatt e fortfarande lite sjuk så vi ska ta det hyfsat lungt ida, ska nu ut och försöka hitta nån schysst present till farsan, fast frågan e om han ens förtjänar nån då han nyss e hemkommen från cap verde och jag inte ens var medbjuden, en jävla skandal är vad det är! nån måste absolut avgå. Ikväll ska vi kanske gå ut och äta är icke bestämt än, om så blir fallet är det jag som bestämmer var för hon har inte ett skit att säga till om kan jag meddele er, hon tror de ibland men då låter jag henne bara bestämma för att hon ska bli lite glad. kan bara meddela att älsklingen har låst in sig på plura, hon lyssnar på han 365/12, ja gott folk det är de nya uttrycket kom ihåg var ni hörde de först! nu ska vi bort till ekerö till blå lagunen och sola och bada lite, älskling gnäller på att de e kallt men ni fattar nog vem som bestämmer, ha de gött allesammans vi hörs nog igen,
peace of eyyyy town!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :P

2011-04-11 @ 16:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0