EN VÄLDIGT INTRESSANT LISTA.

Namn: Gundvald, nej men Sandra heter jag faktiskt.

Piercingar: Öronen och naveln, hade i näsan förrut haha.

Tatueringar: Nej, men har två stycken som jag vill göra.

Längd: 168 tror jag.

Skostorlek: 37/38.

Hårfärg: Blondie.

Fräknar: Nää.

 

Kär? Aldrig varit kärare!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, gör du?

Tycker du att du är attraktiv? Självklart, speciellt idag när jag ligger nerbäddad i sängen, riktigt risig, aldrig varit snyggare!

Dricker du? Vem gör inte.

Röker du? Nej.

Vilket schampo använder du? Hundschampo, ger riktigt bra volym faktiskt.

Vad är du rädd för? Höjder, flyga och småkryp speciellt spindlar.

Gillar du berg- och dalbanor? Ibland.

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Äntligen midsommar tro jag den hette.

Filmen du köpte? Ingen aning.

Låten du hörde: The reason.

Låten du laddade ner? The reason.

Personen du ringde? Min boyfriend.

Personen som ringde dig? farmor.

TV-program du såg? BB.

Person du tänkte på? Älskling.

 

 

Favorit...

Sak att göra: Ha kul ;)

Sport: Löpning om de nu räknas till sport.

Dryck: Bubbelvatten.

Kläder: Är nudist så använder mig inte så mycket av kläder.

Film: Åhh finns många, kärleksfilm så är det the notebook, annars baksmällan kanske.

Bil: Audi R8 är schnygg.

Serie: För tillfället, BB. Annars OC eller DH.


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja.

Gråtit över en flicka? Nej, eller en tjejkompis kanske.

Ljugit för någon? Tyvärr.

Varit i slagsmål? Nej.

Blivit arresterad? Nej.

Träffat någon från internet IRL? Ja.

 

Antal...

Gånger du varit kär? 3.

Gånger ditt hjärta brustit? 1.

Hjärtan brustet på grund av dig? Några gånger tyvärr.

Tjejer du kysst? Haha ingen aning.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är några stycken, palla räkna.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vad äre för frågor ingen aning.

 

Senaste...

Boken du läste? Mitt nya liv.

Personen du fick e-mail av? Facebook.

Personen du fick brev av? Skatteverket.

Personen du fick sms av? Älskling.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Eftersom att mina föräldrar är skilda äre lite svårt men åt middag med mamma, Fredrik och syrran i måndags.

Saken du köpte? Underkläder.


Vad har du gjort idag? Varit på vårdcentralen.
Var det kul? Otroligt!

Brukar du svära mycket? Ja förfan.

När stiger du upp på morgonen? Om en ingen väcker mig eller jag inte jobbar, runt 12, 1.

Vad har du på dig? Myskläder.

Vad ska du göra ikväll? Ligga hemma och dricka te typ.

Vad är du allergisk mot? Inget tror jag.

Använder du hårspray? Nej.

Kan du stå på händer? Mot väggen ;)

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen, men om jag måste välja, The Ark.

Salt eller socker? Socker.

Gillar du ketchup? Ja.

Är du glad nu? Ganska.

Var du glad igår? Ganska.

Vad dansar du till? Musik.

Göteborg är... ? Bra.
Stockholm är... ? Bättre!

Kan du sjunga? Alla kan sjunga men det är inte vackert, däremot är jag en jävel på låttexter ;)

Spaghetti eller makaroner? Potatis.

Land du vill besöka? Vill besöka alla länder typ, älskar att resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0