LITE BILDER FRÅN VÅR HALVÅRSDAG




Hotell rummet


Min fina pojkvän



Mys innan vi skulle ut och äta


Min outfit


Älsklings outfit



Snygging!


Hon som aldrig blir bra på bild!




Love u



Restaurangen, vi var nästan helt ensama där hela kvällen, mys



Min och älsklings förrätt


Utsikten från restaurangen


Snygging


Älskar dig


Snarre


Utsikten igen


Min varmrätt, oxfile. Riktigt good!


Min söta älskling åt hamburgare



Finis


En sjukt läskig grej händer, vi sitter och dricker vårt vin när plöstligt en genomskinlig spökaktig skepnad lyfter kameran och tar en bild på oss, wierd



kvällen avslutades med drinkar på hotellrummet med den fina utsikten haha <3


Frukostbuffe dagen efter, muumsi


Sötnos

Tack för bästa dagen, varje sekund med dig är helt underbar. Jag älskar dig så otroligt mycket, undra vad jag gjorde i mitt tidigare liv för att förtjäna en sån fin kille som dig? Någonting jäkligt bra måste det varit iaf för du är helt galet underbar<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååååh vad mysigt! Blir så glad när jag läser om dig och han, ni verkar så lyckliga :D <3

2011-04-23 @ 21:11:30
Postat av: Sanny

Älskar dig <3

2011-04-24 @ 10:53:15
Postat av: sandra

C: Aw gulle, vad kul att höra, det är vi också :))



S: <3<3<3<3

2011-04-24 @ 11:42:14
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0