LITE SNABBT DÅEEEE

Igår var jag ute och sprang as usual. Efter det sökte jag jobb as usual. Seriöst nu, börjar få lite panik.. dock börjar ju jordgubbsförsäljningen om en månad så då har jag ju jobb iaf, men kan ju inte gå arbestslös fram tills dess.. Asså har ju Lagan och Backup event men det är ju inte så ofta så det räknas inte. Efter detta mötte jag upp mamma och Fredrik, vi satt på en uteservering och pratade lite sen gick vi ut och åt, vi tänkte ta indiskt men sen blev det pizza istället, sjuukt gott men helvette vad mätt jag blev, åt nästan upp hela pizzan och då vare ingen mini utan en enorm jääkel, är fortfarande mätt så ni kanske förstår hur stor den var då, haha. Trevlig kväll iaf (: Åkte hem till älskling sen på kvällen så det blev ingen springning imorse men tar en runda sen med syrran.

Just nu sitter jag bara och degar och väntar på Melissa, hon skulle till barnläkaren sen kommer hon hit så ska vi sätta oss i parken här vid mig, vet inte vad vi ska göra men vi brukar alltid hitta på någonting roligt att fördriva tiden med iaf, så får jag träffa Jacob igen också :D Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0