SJUUUUUK

Heej på er och förlåt för dålig uppdatering! Har ju börjat nytt jobb så har varit lite mycket med allt. hade lite ont i halsen sen Östersund men bestämde mig för att strunta i det och köra ändå liksom, slutade med att jag blev så jävla sjuk igår/inatt. Fyfan vad dåligt jag mådde. Ont i halsen, upp vid näsan och bakom öronen plus hosta, förkyld och huvudvärk. Var hos doktorn imorse och fick hos medicin samt ett läkar intyg. Min snälla mamma förjde med mig, kände mig som ett litet barn när jag satt där haha, men usch mådde inte alls bra. Har sovit en stund nu så lite bättre känns det med långt ifrån bra. Skriver om en stund, hoppas allt är bra med er iaf! Kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0