VIDEOKVÄÄÄÄÄÄÄÄLL!!!!!!!!


Jag och my love fredags
Tjenare mannen! Asså gårdagen var så sjukt jävla kul. Vi började föra hos fille as usual, åkte kundvagn till olearys och sen kom vi in 1 min innan det blev inträde, det kan verkligen kalla flyt. Träffade så jävla mycket sköna människor. Först var det en kille som typ var 33 men så ut som 92a och STANK svett, helt seriöst, han kan fan inte ha duschat på en vecka.

Sen file ba: OMG Sandra kolla där är Peter Ziepen och jag ba vem fan är det. Sen började vi prata med han och jag ba: du är tydligen känd så var har du varit med då? Han ba: vaa vet du inte vem jag är (typ) sen sa han att han varit med i när och fjärran daah jag ba okej intressant liksom vem kollar på det. Sen jag ba: fet coolt får jag röra dig? Så tog jag på hans arm, detni!

Sen träffade vi lite annat folk som vi hängde med resten av kvällen, det tråkiga var att det stänger kl 2 så vi ba faan men det blev efterfest på kebaben, vi ville äta donken men alla här ville typligen ha kebab, så vi gick dit. Tror seriöst aldrig jag har skrattat så mycket som jag gjorde när jag satt där. Filles ragg var en rikig snåljåp som inte ville gå miste om en endaste kebabremsa bit. Ja det heter tyligen kebabremsa. Han tappade typ 3 småbitar på bordet som var typ 1 cm långa och han pickade upp dem med gaffeln snabbare än vinden. Såg så sjukt jävla kul ut, alla höll typ på att garva ihjäl sig utom han då som inte fattade det roliga. HAHAHA asså jag och fille kan inte sluta garva han åt som att han aldrig sett mat tidigare.

Vi somnade runt 5 iaf och vaknade upp pigga och glada ;) Idag har vi kollat på i rymden finns inga känslor (varav rubriken) druckit alldeles för mycket cola och ätit den vidrigaste pizzan i världshistorien. Den smakade verkligen skit. Han som gjorde den hade antagligen aldrig bakat pizza förrut för det tog typ en halvtimme att göra den och sen var den helt ojämn vissa ställen var skit tunna och andra jätte tjocka och det var typ bara ost. En koma patient skulle fan kunna baka bättre pizza. Ikväll äre BB med godis, chips, dipp och cola och imorgon blire JÄVLIGT mycket träning för min del. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0