VILA I FRID MORMOR!





Imorse fick jag ett hemskt besked, min mormor har dött. Jag känner mig helt tom, ledsen, förtvivlad, jag finner inga ord. Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Det känns så jävla konstigt att jag aldrig mer kommer få träffa henne, krama om henne eller bara ringa och fråga hur hon mår. Jag har aldrig varit med om att någon som står mig nära har gått bort och det går inte ens att beskriva hur fruktansvärt det är. Det värst är att jag inte ens fick säga hejdå, jag fick inte ens krama henne en sista gång och säga hur mycket jag älskar henne, det gör så jävla ont! Men jag hoppas du har det bra på andra sidan, vila i frid mormor <3

Kommentarer
Postat av: Chanelle

Hej, jag skriver en kärlekshistoria på min blogg.Skulle jätte gärna vilja veta vad folk tycker om den, så om du har lite tid över så läs en del och berätta för mig vad du tycker tack så mycket på förhand

Trycker du på länken kommer du direkt till alla delar från 1-8

http://chaanelle.blogg.se/category/stories.html

2011-04-20 @ 15:32:48
URL: http://chaanelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

rip <3

2011-04-21 @ 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0