22 – DET HÄR UPPRÖR MIG

Haha japp, vi fortsätter i samma spår! Och jag kan säga er att det finns en hel drös med saker som upprör mig. Vi kan ju skippa det jag redan tagit upp de senaste dagarna som irriterande kärringar på tuben, tandläkaren, SL och andra saker som är onödigt dyrt. Mer då? Ja vi kan ju börja med alla störda sjuka människor som finns där ute som mördar/misshandlar/våldtar/rånar etc. Även djurmisshadel upprör mig, är verkligen en djurmänniska och att se oskyldiga djur plågas är inte okej. Sen finns det ju små saker som upprör en tex om en nagel går av haha (skämtosido).  Nej men att livet är orättvist överhuvudtaget. Vissa föds i Afrika utan mat och vatten medans vissa i miami och torkar sig i röven med en dollarsedel. Jag i Sverige. Vilket är rätt soft ändå om man bortser från att det blir istid här på vintern (det är då man flyr till Thailand hehe). Okej nått som verkligen upprör mig nu när jag tänker efter är när man blir orättvis behandlad. Hatar det, eller när man får skit för saker man inte gjort eller typ om man är snäll och ställer upp för någon och inte får ett skit tillbaka. Seriöst listan kan göras lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0