23.22

Åhh, jag har ju seriösa problem! Har blivit sjuk.. eller ja ni vet när man känner sig hängig och har ont i kroppen? Sen förkylning på det. Gick och jobbade idag ändå men gick hem 3 timmar tidigare (tack gud för det, 09.30-20.15 hade blivit en aning jobbigt) tänkte, jag går och lägger mig då, eller ja, jag går och lägger mig tidigt ikväll iaf så jag kan "sova bort skiten" men vem är uppe? Jo jag. Antagligen eftersom att jag skriver det här inlägget, men ändå. Fan. Måste tillägga 2 saker innan jag avslutar detta:
1. Jag åt sjukt god middag, phad thai med tiger räkor (världens snällaste älskling köpte till mig, eller vänta kan nog inte kalla honom för världens snällaste längre, han vill inte pussa mig nu när jag är sjuk eller han gav mig en puss, sen "torkade han bort den" med handen, taskigt alltså!)
2. Om exakt en månad åker vi till Thailand.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Krya på dig <3

2011-12-22 @ 12:46:02
URL: http://juniatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0