26 – FÖRSTA FYLLAN

Kommer faktiskt ihåg det riktigt väl, trotts att jag var full (hehe) men dricker aldrig så mycket att jag inte minns! Nåväl det var jag och Thilda på hennes land. Det var den "årliga kräftskivan" som deras grannar har där. Vet inte hur vi kom in på idén men helt plötsligt satt vi på ett berg vid vattnet utanför huset där kräftskivan var och drack ren sprit vi snott från huset.. haha. Behövdes inte så mycket direkt men efter ett tag blev allt lite snurrigt, vi drog hem till Thilda och typ hade en miljon skrattatacker på vägen hem. Sen när vi låg i sängen och hennes pappa kom tillbaka och släkte lampan ute i hallen utbrast jag typ "vafan jag ser inget, jag är bliiiind" haha. Så kan det gå! Har iaf jätte många roliga minnen från Thildas land och på tal om Thilda, jag saknar dig! 






Lite bilder fårn sommaren 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0