29 – EN BILD PÅ MIG IDAG OCH 10 FAKTA




(Okej, den här bilden är inte från idag.. men orkade inte ta någon nu så den får duga)

1. Jag hatar när fingrarna bli ”skrynkliga” när man badar ni vet? Jag står verkligen inte ut, så brukar ha en handuk bredvid badkaret och torka händerna på haha.

2.
Jag dricker alltid med 2 sugrör, det är godare så!

3.
Jag är väldigt frusen av mig. Fryser nästan jämt.

4.
Jag tvättar bara mitt hår 2 gånger i veckan.

5.
Enda sen jag och älskling bokade vår resa till thailand har vi haft en tävling varje dag att den som först skriver/säger zoltan följt av hur många dagar det är kvar tills vi åker vinner. Get it? Jag kan liksom väcka honom på natten och ba: älskling zoltan 130.

6.
Jag är lite av en hypokondriker och inbillar mig ofta att jag har någon sjukdom.

7.
Mitt favorit godis är choklad.

8.
Jag tycker inte om att prata direkt i telefonen, pratar nästan alltid i headset . Diggar inte när det blir sådär varmt mot örat man typ känner att strålningen tar ens hjärna.

9.
Jag är väldigt sällskapsjuk, tycker inte om att vara ensam.

10.
Jag har 2 hål i varje öra och ett i navel, hade även hål i näsan förut men det har fått växa igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0