ÅRSLISTA

Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
- Jag gjorde en tatuering, fyllde 20 så fick ju handla på bolaget för första gången, var vittne i en rättegång och var på begravning.


(min snygga tatto)

Höll du några av dina nyårslöften?
- Till viss del, har faktiskt tränat relativt regelbundet hela året så det löftet höll jag! Inget nikotin, njaa. Stressa mindre, eeh nej.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar under året?
- Japp Melissa. Till världens finaste Jacob.

Vilka länder besökte du?
- Grekland och Finland när jag åkte kryssning (om det nu räknas).


(underbara grekland)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
- I september drog jag på mig nått läskigt virus som vägrade släppa.. men efter 3 veckor blev jag frisk. Annars har jag varit relativt frisk förrutom att jag haft lite problem med mina höfter och andningen ett tag.

Vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas?
- 1/4 (när jag åkte upp och hälsade på Fille i Östersund), 19/4 (när mormor gick bort), 21/4 (min och älsklings halvårsdag när vi bodde på hotell). 7/6 (Melissas student), 29/6 (när jag åkte till Rhodos med pappa och Amanda), 25/7 (när jag och älskling var på öland och hade en jätte mysig kväll i Borgholm som slutade med övernattning på hotell).

Bästa köpet?
- Shit vad svårt, har inte handlat nått speciellt i år alltså om man tänker materiella ting.. Så får väl säga flygbiljetterna till min och älsklings kommande resa!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- När jag var i grekland med pappa och Amanda. Roliga utekvällar. När jag gjort min tatuering, blev så sjukt nöjd! När jag fick jobb på jam jam. Alla roliga stunder jag haft med älskling etc.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Om sanningen ska fram, Mr saxobeat, Levels, Danza kuduro, fade in to darkness, Jag kommer, Satan i gatan, Rabiosa, När jag går ner, Sexy and i know it, Welcome to st tropez mfl.

Vad önskar du att du gjort mer?
- Vad svårt, kanske träffat mina vänner mer? Blir ju svårt att få tiden att gå ihop ibland när man jobbar och så. Önskar att man hade all tid i världen för att göra roliga saker, man det har man ju inte.

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Ätit massa onyttigt. Fan vilken het kropp jag hade haft nu isf! Med tanke på att jag har tränat rätt mycket (men ja äter man massa skit blir det ändå plus minus noll).

Hur tillbringade du julen?
- På julafton var jag och älskling hemma hos mamma och firade jul, sen åkte vi hem till honom. Juldagen blev det lite partaj med Melissa, älskling och hans kompisar och på annandagen jobbade jag sen var vi hemma hos mamma och då kom pappa och farmor dit också.


(jag och syrran på julafton)

Hatar du någon som du inte hatade i början av året?
- Det finns personer jag ogillar, men inte hatar. Fast vet inte ifall det är någon speciell som jag inte gillar nu som jag gillade i början av året, aja.

Bästa boken du läste 2010?
- Livet deluxe!! Iofs ända boken jag läste iår men ändå.

Största nusikaliska upptäckten?
- Betoven! Haha nejdå, han har jag alltid gillat.. ;) nej men kanske Avicii.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Först var jag hemma hos mamma, fick presenter och sen gick vi och tog varsin öl (eller jag drack en cider haha aja). Efter det åkte jag hem till pappa och blev firad där och sen gick jag, pappa, farmor och Amanda ut och åt. Efter det kom jag hem till älskling som tråkigt nog var sjuk. Men hans föräldrar hade köpt en jätte god hallonpaj saom vi åt och så fick jag present av dem också.


(jag och syrran på olearys på min födelsedag, såå god mat!)

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
- Att min mormor inte dog och att morfar inte skulle fått cancer hade nog underlättat året något om man säger så. Sen finns det ju även andra saker som jag inte tänker skriva om här!

Vad fick dig att må bra?
- Umgås med mina nära och kära och träna!

Den bästa nya människan du träffade? beskriv personen kort.
- Jag träffade många nya personer, framförallt när jag började jobba på jam jam. Men måste säga att Lii är den som jag kommit närmast av alla! är jätte glad att jag träffade henne!


(jag och min fina vän Lii)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0