FIXDAG

Alltså, det är så jäkla mycket att fixa med innan man ska åka iväg. Det är vaccin, visum, försäkringar och gud vet vad. Nu har iaf vi fyllt i alla visum papper så för göra ett nytt försök att ta mig till Thailänska ambasaden imorgon, fattade verkligen nada sist jag var där. Hur som helst har varit och tränat med älskling idag, sprang i exakt en timme nästan 9,5 km tuung jag är! Sen drog vi till solna centrum och köpte julklappar, så nu är jag klar med det! Det roliga är, först visade jag älskling vad han skulle köpa till mig och sen visade han vad jag skulle köpa till honom, så det blir ju verkligen en "överraskning" vad vi kommer ge varandra haha. Nu ska jag kolla på andra avenyn sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0