FUCK

Jag känner att mina inlägg på senaste tiden har varit lite aggresiva and here it comes again. Helt ärligt, jag hatar tandläkaren. 1 dem är fan alltid försenade, man får alltid vänta minst 5 min, idag fick jag vänta 25, yes ni hörde rätt. Det var ju skit kul verkligen. 2 alltså priserna ska vi ju inte ens snacka om, visst en undersökning kanske inte är så jätte dyr, man får nått tandvårdsstöd eller vad det heter varje år så min undersökning gick "bara" på 350. Men sen då, japp självklart har man tandsten (har tagit bort det förrut och det tar typ 3 min) så ska tillbaka dit den 12 och där rök 1000 spänn till! ALLTSÅ TUSEN KRONOR TILL ORKAR INTE. Nu ska jag gå och bajsa ner mig själv hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0