HÄR VARE LITE TOMT


(jag och Lii på julgalan, mer bilder kommer inom en snar framtid)

Heej! Känner att det inte blivit så mycket bloggande på senaste tiden.. men det ska det bli ändring på! Shit vad snabbt den här veckan har gått alltså. Har jobbat varje dag och kommer göra det resten av veckan också. Annars har jag varit och tränat med min älskling. Han är världens snällaste och köpte en ny måltidsersättning till mig också för 280 spänn, väärt! Idag var vi och vaccinerade oss, tog min sista twinrix spruta så nu är jag ready för Thailand! Köpte även present till Melissa som fyller år nästa fredag och julklapp till Amanda. Åhh orkar inte sitta vid datorn längre, ska upp tidigt imorgon och härja! Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0