JUL-LISTA

Pepparkakor - Lussebullar
Ischoklad - Marsipan (usch inget!!)
Köttbullar - Prinskorv
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbensspjäll - Janssons frestelse
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Rullsylta - Pastej
Glögg - Julmust
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Mjuka paket
- Hårda paket
Arne Weise - Ernst



Hur och med vilka ska du fira jul i år?
Ska fira jul hemma hos mamma med henne, Fredrik, Amanda, morfar och älskling. Sen åker jag och älskling hem till honom och ger varandra presenter och så. Hmm, undra vad jag ska få? ;) På annandagen ska jag fira med pappa och farmor också!!

Vad önskar du dig i julklapp?
Pengar. Fast av älskling en rakhyvel och ett hopprep.. haha fan vad oseriöst det lät, men det är sant! Sen av syrran typ någon body lotion jag kan ha i Thai.

Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
När de åker på semester med husvagnen.

Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Japp, alltid lika mysigt att fira jul!

Har du firat jul utomlands någongång?
Julen 2009 firade jag i Thailand,

Vilket jullåt är den bästa?
Haha vet inte..

Vilken julfilm är den bästa?
The Holiday är grym! Kommer inte på någon annan just nu.

Har du varit Lucia någongång?
Nej.

Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig:
Åh vad svårt! Tycker att alla jular man firar här hemma är relativt lika varandra. Så måste nog säga när vi var i Thailand. Inte för att det var speciellt "juligt" men det var en underbar julafton iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0