MÅNDAG 19 DECEMBER 2011

Tjenää! Shit vad jag har hunnit med grejer idag alltså. Först hem till pappa och hämta mitt pass, vidare till åhlens för att ta bild i den där automaten sen till Thai ambasaden. Kom in den här gången iaf haha. Men smarta som jag och älskling är tog jag inte med hans pass så bara jag som kunde göra en ansökan, såå typiskt! Efter det drog jag till gymmet, helt död i kroppen efter min super run igår men tänkte att jag springer 5 km iaf. 29.20 och jag var inte ens så död. What up med att min kondis blivit bra så snabbt? Aja gnäller inte, det är nice. Hade inte ätit nått innan heller så fatta inte att jag orkade. Körde lite styrka efter också.

Skulle egentligen varit ledig idag men vi har fått beställning på 30 stora korgar och eftersom att det är bara jag som kan göra dem så måste jag hoppa in och jobba både ikväll och imorgon bitti, men det är bra ändå, meeeer cash att spendera Thailand. 32 dagar kvar idag, fan vad jag längtar. Nu ska jag bada och sen bege mig till jobbet, btw FAAAAAAN vad bra årets julkalender är, så sjukt spännande, orkar inte vänta tills imorgon för att få se nästa avsnitt, suuck!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0