NYÅRSAFTON


(gammal bild på mig och Jennifer)

Godmorgon godmorgon! Idag är det årets sista dag och med det har jag bara en sak att säga: fyhelvete vad det här året har gått snabbt? Alltså fattar verkligen inte var tiden tagit vägen. Nåväl, igår kom Jennifer och Robert hit, dem kom ganska sent så vi åkte bara hem till mig, åt chips och godis och kollade på the ugly truth.

Idag ska vi gå runt och shoppa lite på söder samt besöka systembolaget, vill inte ens tänka på hur fet den kön kommer vara men det är sånt man får ta när man är ute och handlar i sista sekund. Sen ska vi hem, fixa oss, åka till sumpan, gå ut och äta sen blire fekke, sa jag att jag vara grymt taggad? Whiio. ska verkligen bli sjukt kul! Nu ska jag klä på mig, puuuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0