ONSDAG 28 DECEMBER 2011


Från julafton (kom på att jag inte ens visat min tatuering eller skrivit vad den står för i bloggen än.. haha jag är lite glömsk)

Ni ba shiiiiit var har hon tagit vägen? kanske ätit för mycket julmat eller gått upp i rök? Nope så är inte fallet, im alive (fast jag har ätit för mycket julmat hehe). Dock har jag haft väldigt fullt upp de senaste dagarna och tyvärr så har bloggen kommit lite i kläm.. Har firat jul, varit med älsklingen, tränat, jobbat osv. Men mycket av min normala "bloggtid" har gått åt till att kolla på lost. Det är fett bra! Vi har alla 7 säsonger eller hur många det nu är hemma så jag och älskling har mycket att se om man säger så..

Annars då? Har varit sjukt stressad över jobbet de senaste dagarna (är det fortfarande) menmen, försöker att inte tänka på det när jag är hemma. Men idag var det fett kul att jobba för Fille var där :D Japp hon jobbade med mig idag och jag har bara en sak att säga till henne angående hennes inasats: BRA JORT! (läs med finskt uttal). Nu ska jag duscha, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0