WHATS UP?



Sitter här och smuttar på en drink.. haha nerå, snarare sitter här och fasar för att dricka en måltidsersättning. Eller nej inte fasar har börjat vänja mig och det är faktiskt rätt nice för:
1. Det går snabbt att göra (jävligt snabbt).
2. man blir mätt!

Har ju varit lite halvsjuk eller a sjuk de senaste dagarna, men har faktiskt ignorerat det och jobbat ändå. Okej har gått hem 3 timmar tidigare båda dagarna men ändå, tycker det räcker att jobba 7,5 timmar när man är sjuk! Hur som helst, nu har jag dragit på mig årets mensvärk också så bestämde mig faktiskt för att vara hemma och vila idag, så kanske jag är het frisk imorgon? På tal om imorgon, det är ju uppesittar kväll och älskling, kommer säkert glömma säga detta så skriver det här, vi måste köpa bingolotter? As kul ju, vi kanske vinner en bil ;D Nu ska jag gå och göra min mltidsersättning, skepp och hoj!

Kommentarer
Postat av: Tessan

jaaa det måste vi! nästa vecka? <3

2011-12-22 @ 14:04:59
URL: http://juniatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0