3 VACKRA BILDER

Eftersom att jag fortfarande inte har någon fungerande kamera så får det här duga:


Stina och Elin innan vi skulle ut förra lördagen.


Monster, liten burk, whii. Men den finns bara på statoil typ!


En sjukt äcklig gele grej jag fick av kockarna på hot, fyfan säger jag bara, den smakade rutten fick typ.


Imorgon jobbar jag på hot hela dagen,
onsdag får jag sova ut WHIIII, sen lagan på kvällen, torsdag ica, sen fredag hot och lördag ledigt, fett najs. Så det blir väl utgång på fredag efter jobbet. Annars har jag inte så mycket roligt att skriva eller jo det har jag visst kom jag på, har glömt att säga att jag ska till gran canaria med la familia den 30 december om jag inte minns helt fel, i dos veckor. Det ska bli nice. Nu ska jag kolla på film med älskling. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0