DET KÄNNS SOM ATT DET ALLTID ÄR MÅNDAG.



Hej, lever ni? Jag vet att min uppdatering inte varit den bästa men skyller på att jag jobbat en del.
Helgen på indiska och idag på thai. Den kommande veckan ser inte så rolig ut heller: tisdag - indiska, ondsdag ica sen resterande veckan på thai. Nog om jobb, inte så kul att läsa om för er del i guess. Här kommer några kassa mobil bilder i brist på nått att skriva om:


jag och asash på indiska, haha vackert jag vet. Tänk er att jag har lärt honom massa svenska. Han kunde typ inte ett ord innan jag började jobba där ;)



Hur goda är inte dem här då? Dem är till för kunderna när man ger ut notan men man kan ju inte låta bli när dem ligger där helt ensama och väntar på att bli uppätna! Seriöst nu Sandra, tänk beach 11, kan inte hålla på att äta sånt här varje gång jag jobbar.



Den såg as god ut och eftersom att det stod limited edition på den så var jag ju bara tvungen att köpa, men sen smakade skit.



Världens bästa syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0