ONSDAG

Tjooh brää! För er information så är jag på arbetende fot varje dag mellan 10.00 - 20.00, varav min dåliga uppdatering likzom. Igår var Jessipessi och Stinisblinis och hälsade på mig, det var roligt, tidigare samma morgon kom det en kille som var lite knäpp konversationen löd ungefär såhär:

han: ursäkta, ingår det kaffe?
jag: vi har tyvärr inte kaffe!
han: har ni inte kaffe???????
jag: nej tyvärr.
han (i en väldigt otrevlig ton): jaha okej, men du vet väl att det är lag på att man måste ha kaffe på dagens lunch? Annars får det inte heta "dagens" lunch. Så antingen får ni skaffa kaffe eller byta dagens lunch mot bara lunch.

Haha en väldigt trevlig kille det där (hoppas att han mår bra efter misshandeln bara, jag blev lite arg som ni förstår!), ät någon annanstans om det inte passar liksom. Nåväl, nu ska jag sova, PUSS. Btw lycka att big brother har börjat igen.

Kommentarer
Postat av: mellliiis

haha folk alltså :P men faktiskt, vad är de för konstigt matställe med dagens lunch som inte har kaffe :P var jobbar du egentligen haha ja skulle också tyckt de va konstigt

2011-02-24 @ 17:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0