TORSDAG



Tjena mellanbena! Höhö. Pratade precis med min fille pille i telefon, fan vad jag saknar henne, men snart ses vi (: Idag ska jag träna sen jobba på thai restaurangen. Påtal om jobb, igår vare utpaserings kontroll på ica, vad är det tänker ni. Jo en töntig jävla väktare som ska kolla igenom alla våra grejer, väskor, kvitton på de vi hade köpt i butiken osv. Sen hade jag ett tuggummi paket samt en wasa sandwich i min väska som jag inte hade kvitto på och då började han ställa tusen frågor och anteckna massa grejer osv. Sjukt otrevlig kille, han trodde jag hade snott dem där grejerna hundra procent, men vemfan går runt med kvitton på allt man har i väskan? Nåväl, nu ska jag ta på mig träningskläderna och dra till gymmet, köpte nya tröningskläder igår också förresten, hihi! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0