WAAKA WAAKA HEYHEY


Första kvällen i Alanya, miss it! Vädret här i Sverige är ju inte speciellt lockande om man säger så! På tal om Alanya, finns ett pizza ställe vid mig där det jobbar en kille som är kopia av oskar (han i Alanya alltså) och han pratar som honom också, sjuukt kul! Bara Fille, Jessi och Stinis som fattar men ändå! 



Heej på er förresten! Guess what jag har varit uppe sen kl halv 7 imorse och jag är fortfarande vaken, det är grejer det. Började denna fantastiska dag med att träna eller nej började dagen med en bil tur med älskling samt en vitamin dyck och bulle men efter det så tränade jag och vet ni vad? Idag sprang jag 5 km på 29.50!! Whoo, nu får ni faktiskt tänka att jag sprang 5 km på 38.40 för en månad sen så det är en förbättring på 9 minuter ungefär, vilket är rätt bra för att vara mig tycker jag! Nu blire lite mer OC sen ica kl 17.00, see ya!

Kommentarer
Postat av: stina

hahaha oooooooskar :P va kul!

2011-02-02 @ 20:26:25
URL: http://cakegeneralen.blogg.se/
Postat av: jessica

hahahhaha fett kul! :P brukar han trolla oxå? haha

2011-02-03 @ 08:01:51
URL: http://extrakicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0