12 JANUARI 2011

Heejsvejs! Imorse var jag på möte på back up event, så nu ska jag fortsätta jobba där ett halvår frammåt (så länge gällde kontraktet iaf). Det som är bra med det jobbet är att man bara är "behovs anställd" dvs att jag bokar in mig när jag vill jobba och det finns inga krav på hur mkt jag måste jobba osv. Idag jobbar jag på ica mellan 17-21 jag gillar att jag har bytt dag för nu slipper jag plocka varor och behöver bara sitta i kassan och fronta, höhö. På tal om jobb så ringde Ratan mig från indiska restaurangen och ville att jag skulle jobba den 25, whii asså snacka om att dem inte kan bestämma sig, för dem skulle ju sälja nyss? Aja jag är iaf glad om jag får jobba där, gillade verkligen det jobbet!

Imorgon blire ännu mer jobb, ska på arbetsintervjuv på house of taste, en thai restaurang som ligger vid karlaplan typ, vore perfekt om dem behövde lunch personal, men får se vad dem säger imorgon. Efter det ska jag träffa min älskade fillipillis och fika, fast det blir inte mycket fika för mig med tanke på dieten, får dricka en vatten typ. Men nu ska jag bubbla vatten! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0