HAPPY

Heej på er! Dagen började inte bra om man säger så. Vaknade 09.47 istället för 08.45 (mitt tåg gick 10.07). På 4 min hann jag sätta på mig linser, klä på mig, packa mina grejer och ta på mig foundation, det kallar jag fan snabb. Det första som händer när jag kommer ut är att jag får fet vattendroppe i ansiktet, kul. Hann iaf till restaurangen i tid och guess what, jag fick jobbet!! Så jävla glad, för trivs verkligen jätte bra där. Whii.

Jusdet DIETEN ÄR SLUT haha, igår smällde jag i mig en 200 grams chokladkaka efter 12, bra Sandra. Lika mycket kalorier som jag ätit under en hel vecka fick jag i mig på 10 min typ haha. Nu ska jag städa här inne, ser förjävligt ut! Pusss på er!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hur mycket har du gått ned? :)

2011-01-18 @ 18:20:14
Postat av: sandra

typ 3 kilo :)

2011-01-18 @ 21:28:39
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0