HELVETES DIETEN

Som jag nämnde tidigare så ska jag gå på en diet nu i 7 dagar, började igår. Så jag tänkte bara berätta lite om den ifall någon är sugen på att köra ;) vilket jag iofs inte tror haha. Det som är bra med den här är att man rensar kroppen från slaggprodukter och annat skit plus att man går ner i vikt samt minskar magsäcken. Nåväl man ska köra den i 7 dagar, 14 om man orkar, det ger bäst reultat men jag kör den 7 för det räcker och blir över för min del!

Dag 1: Soppa + färsk fruk (ej banan)
Dag 2: Soppa + grönsaker
Dag 3: Soppa + 6 bananer + 7 glas mjölk
Dag 4: Soppa + 150 gram kött
Dag 5: Soppa + grönsaker + färsk frukt (ej banan)
Dag 6: Soppa + kött
Dag 7: Soppa + osötat te

Soppan gör man på följande vis: Grunden är grönsaksbuljong som man blandar med vatten (och krossade tomater om man vill). Sen brukar jag ha i morötter och vitkol men man från även ha i ex paprika och purjolök. Man får äta så mycket man vill av soppan, men tro mig man tröttnar efter två portioner! Såååå, have fun!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha jag ska fan testa!! Börjar på måndag för nu har jag ingen tid att fixa maten. Haha!

2011-01-11 @ 17:43:08
URL: http://bringmedown.blogg.se/
Postat av: jessica

åh skulle vilja prova! frågan är hur det kmr gå för mig haha

2011-01-12 @ 10:40:52
URL: http://extakicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0