FREDAGEN

Allvarligt talat, den kvällen blev ju inte lite spårad. På något sätt har jag lyckast tappa batteriet till min kamera? Samt att jag och fille tappade 600 eller så vare taxi chaffisen som tog dem när vi började bråka med han, haha, det var kaaaos. Och just det, jag skulle hämta ut en grej i garderoben, vilket man inte fick. Så hon som stod där ba ge mig 50 spänn så äre lugnt men jag hade bara en hundring så hon tog den och ba; jag har ingen växel, tack! Haha så jävla fräckt. Aja här kommer lite bilder iaf:

Vi åt tacos, muuuuuuums



Vi försökte ta hopp bilder, men det gick inte så bra haha



Vi gick ut för att ta ut pengar och driva lite med ica killen haha




Vi tog en dagens outfit bild, typ.


Vi tog taxi till festen




Vi tog någon killes brillor, haha


Jag träffade på Kenta och Peter :D ..


.. och Fille nån random? Haha


Vi drack lite för många drinkar



Någon random tjej som fotade oss



Sen blev det inga fler bilder.
Man mådde ju sådär på lördagen, men kvällen blev iaf sjukt lyckad! Och vet ni vad? På fredag så lämnar Fille mig och åker till östersund för att plugga i 3 år!!!!!!!!!! Det suger så jävla hårt, men vi kommer ju ses på hennes lov och så, men ändå, det blir ju inte lika ofta! Kommer sakna dig plutten, love u! 

Kommentarer
Postat av: jossan

är det 43 på bilden????

2011-01-11 @ 08:56:28
Postat av: sandra

japp :D HAHHAHA

2011-01-11 @ 13:58:57
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: Fille

HAHA asså herregud vilken kväll, och gud va ful ja kan bli på kort! Kommer sakna dig meeest<33 men vi ses på torsdag:D <3

2011-01-11 @ 14:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0