MÅNDAG

Började dagen med att träna, har förbättrat min kondis märkte jag, sprang 5 km på 32 och var inte ens trött? Var seriöst inte ens anfådd, eller jo lite såklart men inte alls mycket. Sist jag sprang 5 så vare på 34 och då pausade jag rullbandet typ 3 ggr plus att jag var död efter, vad har hänt? Aja skönt äre iaf!

Efter träningen mötte jag babbi! Vi köpte thai mat (eller jag gjorde) och gick hem till mig. Hon hade med sig bullar från pressbyrån som hon tvingade mig att äta efter min feta thaimatsportion. Hejdå alla kalorier som jag sprang bort eller typ hej igen. Plus minus noll. Vi hade iaf sjukt trevligt och mycket att prata om, haha! Nåväl tog några ynka bilder med mobilkameran:




babbi som inte ville visa sin näsa? värsta jag hört alltså.


man ser inte att det är jag, helt suddig haha, men ganska bra iaf?


fast babbi var lite duktigare. livet är orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0