NÅTT SOM ÄR JÄVLIGT IRRITERANDE..



Är när det är strul med löner osv, hur svårt kan det vara att skicka ut en löne spec och att betala ut rätt timmar? Shiise. Idag har jag inte gjort ett skit, funderar på om jag ska träna eller inte. Ska ju göra det imorgon och på onsdag så kanske räcker med 2 dagar i streck? Hm a mycket skönare att ligga i sängen och kolla på oc haha, fan vad lat? Men ska ju vara nyttig nu iaf, man får ju ta en bit i taget liksom ;) Kom på att jag måste fixa nytt batteri till min kamera också eftersom att jag på nått sätt lyckats tappat mitt. Tråkigt med en bildfri blogg liksom. Är det ens nån som har läst såhär långt? Grattis i såfall! Aja nu ska jag fortsätta med mitt oc tittande. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0