NYÅRSLÖFTEN

Okej, nu ska vi inte vara lika dramatiska som förra året typ inte äta godis haha (fast jag klarade det faktiskt!!!!), men här är iaf några saker som jag ska förbättra detta år, eller iaf försöka:

1. Inget nikotin.
2. Träna minst 3 ggr i veckan.
3. Inte stressa dvs göra saker i god tid istället för i sista sekund, ex inte gå till tåget 5 min innan det ska gå så man måste springa hela vägen, a ni fattar, man mår faktiskt mycket bättre när man inte stressar!
4. Ha en dag i veckan där man får vara onyttig, inte typ varje dag? Haha. Sen måste jag börja äta saktare, inte bra att äta snabbt har jag hört.

Så det får räcka, tror ni jag kommer klara det? ;) Haha tufft år alltså. Justdet sen var ju mitt och Thildas nyårslöfte att vi skulle börja träna boxning och idag ska vi gå och kolla lite var vi ska börja träna och så, check!



Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahah härligt är också gallen i värdens bästa lag :P

2011-01-03 @ 18:20:10
URL: http://ebbbiiss.blogg.se/
Postat av: lindshe

haha jag har tips mot stress på miin blogg ;D

ska inte heller strrssa i år ;D

2011-01-04 @ 08:58:28
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till med att vara nyttig ;)

2011-01-04 @ 12:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0