1 JANUARI 2011

Gårdagen var rolig faktiskt, nyår är överskattat och man har alltid så jäkla höga förväntningar, men det blev en lyckad kväll. Först åt vi middag hos Sanny, drog vidare till Carlsson och då kom Fille dit :D Var där ett tag, drog till tornparken vid tolvslaget och sen tillbaka till Sanny på "efterfest". Tror det blev lite för mycket dricka för min del haha men vi kom hem till mig vid 4 kanske och då vare däck. Här kommer lite bilder iaf:























Nu ska jag iväg och jobba, ha en trevlig kväll! Puss


Kommentarer
Postat av: lindshe-svart bälte i shopping!-

Jag har varit magsjuk så jag har inte kunnat vara på bloggen något :(



Men GOTT NYTT ÅR !!!

i efterskott :D Hoppas att du hade en underbar kväll, det hade ju dessvärre inte jag... :(



2011-01-02 @ 10:57:37
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Ebba

är det du som håller på aik ? <333 :p

2011-01-03 @ 10:15:51
URL: http://ebbbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0