TJEEEENARE MANNEN!


Idag är det fredag, det gillar vi. Hade sjukt ont i magen igår men idag, efter en dusch och en kopp kaffe känner jag mig som en ny person ;) Hade jätte mysigt med mamma på stan igår och vi köpte massa fina grejer till köket! Lovar att lägga upp bilder sen när jag fått mitt kamera batteri.

Idag ska jag vara med mamma igen, fast nu ska vi kolla runt lite på kläder och så. Sen ikväll ska jag vara med älskling, vi ska nog gå ut och äta, eller det säger vi alltid så får se om det blir av haha. Men nu ska jag fixa mig! Puss och kram! 

Kommentarer
Postat av: mamma

sandra! jag älskar att gå ut och shoppa med dig, och vad fint du & jag har gjort det i köket! i love you!

2011-01-29 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0