WHAT COMES BEFORE PART B?

Hej era sälar! Förlåt och hemskt mycket förlåt för min kassa uppdatering, det ska inte upprepas! Igår kom Martin hem så jag och Sanny var hemma hos honom och drack lite drinkar sen blev det utgång till ... håll i hatten ... lion bar! Slutade med donken och sedan taxi hem till Martin och sedan slagga hos Sanny. Trevlig kväll dock lite ångest på att man tränade och var nyttig hela dagen men så fort man blir full kan man fan inte låta bli att käka på donken.

Idag blir det fest igen, jag och Fille ska till skyddsrummet på ett miami by night event typ. Aja ska bli sjukt kul iaf, kommer vara grym musik! Men nu ska jag äta frukost, pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0