HELGEN

Skepp och hoj! Har varit en rolig och fullspäckad helg varav mitt dåliga bloggande. Fan måste skärpa mig alltså. Nåväl. Fredags: middag hos fille och så förade vi, drog till amba. Skulle inte ens komma in men vi körde med: men komigen hon fyller år om 20 minuter, så kom vi in, whioop. Hängde med några Italienare hahah sen kom älskling och hans kompisar. Skit rolig kväll.





































Igår: vaknade fett pigg, gick upp, PW med älskling och Tommie. Drog till ica maxi och köpte kräftor och lite andra grejs. Åt upp ett helt paket själv för Sanny gillar inte ens kräftor. Finns ju både för och nackdelar. Fördel: jag får allt för mig själv. Nackdel: tråkigt att sitta och äta det själv, skaldjur känns som en typ av sällskapsmat, inget man köper när man sitter hemma ensam direkt. Efter kräftorna drog vi till Salle som fyllde år. Hängde där, ingen utgång. Sen vare hem till bingen.


Sexig!

































































Idag: vaknade ännu piggare kl 7 kollade på scrubs, somnade om, vaknade 2. Städat och fixat och nu typ bloggat i en timme haha. Nu ska jag fortsätta städa, min lilla älskling ligger och sussar så sött. Lite bakis tror jag ;) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0