MARDRÖM

Alltid när älskling ska till jobbet på morgonen väcker han mig för att säga hejdå. Samma sak imorse. När han gått så låg jag och kollade på so you think you can dance men somnade om efter en halvtimme.

Jag, Amanda, min mamma, pappa, älskling och några kompisar till honom är ute. Kan inte riktigt placera stället men det var vid ett garage och brevid var det en skog och en lite sjö. Helt plötsligt så ser jag 3 flygplan som bara åker rakt ner mot marken och det blir årets explosion. Sen kommer det bara fler och fler plan och vi springer och försöker hitta ett bra ställe att gömma oss på. En efter en försvinner för det var så svårt att undvika explosionerna. Drömmen slutade med att ett litet rött plan, typ som ett leksaksflygplan åker efter mig så jag springer ner i vattnet och sen vaknade jag.

Jag hatar att drömma mardrömmar, sen blir det ju inte bättre av att man vaknar av ett samtal från polisen. Dålig start på veckan om man säger så. Idag sa jag iaf träna, träffa tessan och jobba. På tal om nått helt annat, lördags var sjukt kul, lägger upp bilder när jag hämtat min kamerasladd. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0