TACK ÄLSKLING



Klockan är runt 10. Vi har myst, gått och hyrt film, köpt godis, myst, lagat mat, kollat på filmerna vi hyrde och myst lite till. Jag går och borstar tänderna, lägger mig i sängen väntar på att han ska krypa ner hos mig. Då kommer han in med ett litet paket, med ett jätte fin halsband i. Han: orolig för att jag inte ska tycka om det. Jag: världens lyckligaste. Jag älskar den här killen så sjukt jäkla, galet, superduper mega mycket. Han är världens världens bästa pojkvän. Förlåt alla tjejer för att jag har tagit honom och förlåt igen för att jag aldrig kommer släppa honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vad fint!!

2011-07-08 @ 13:41:39
Postat av: sandra

:):)

2011-07-09 @ 10:29:36
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: mamma

Men åhh vad fint halsband! GulligaSanny:)

2011-07-10 @ 20:56:45
Postat av: sandra

jag visste att du skulle tycka det var snyggt :D

2011-07-11 @ 09:48:42
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0